Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

WELLNESS by Camilla

......har jag tänkt som namnet på mitt företag. Eller vad tycker ni? Kom gärna med förslag, synpunkter osv.
Under det namnet, finns tre delar: Stress-och Friskvård, Kyäni-produkten och hårklippning. Allt är Wellness; välmående.
Vad händer nu då?
1. Stress-och Friskvården: jag kommer, som det ser ut, att gå in i terapeutgänget på SkyCity, Arlanda. Hyr ett rum där att ha samtal med klienter i.  Dessutom ska jag försöka hyra in mig på Securitas som Friskvårdare. Ha friskvårdskurs för grupper. Samarbetet med Flygterapeuterna startar nog i september om allt går bra.
2. Hårklippning: har jag kommit igång lite med. Klippt ett par stycken. Detta är som en utfyllnad och trevlig grej, men inte något jag kommer prioritera först. Men det är helt ok och nice att träffa vänner och bekanta en stund och göra dem fina !
3. Kyäni- produkten : är det jag sysslar mest med nu. Bygger nätverk runt mig med kunder och distributörer som får produkterna att spridas och mina pengar att trilla in på kontot varje vecka. Detta blir min pensionssparande! Faktum är att just nätverksföretagande är lika med att även om jag slutat så kommer pengar fortsätta komma till mig. Det lönar sig alltså att bygga upp något - och den lönen fortsätter livet ut. Det är ju helt rätt att man får cred för att man åstadkommit något bra tidigare. Annars är det väl mest låtskrivare som fortsätter få royalties.
Målet är att jag inte ska behöva ha något vanligt arbete deltid, utan bara arbeta med mitt eget.
Dessutom så vill jag inte slita mig fördärvad som företagare, utan med Kyäni-pengarna som grund varje vecka, så ska jag kunna arbeta lagom mycket med det jag verkligen älskar - att hjälpa människor att må bra = som Stress och Friskvårdsterapeut:)
Om du är intresserad av att, som mig, få i dig tillräckligt med vitaminer, mineraler och antioxidanter med mera varje dag, men också göra karriär i ett färdigt koncept med utbildningar, coaching, events, resor, bil och spännande business, så kontakta mig. Det är enkelt att vara med, det är en liten investering och det är en god avkastning snabbt om du är beredd att jobba snabbt i början.
Vill du inte själv , men känner några som kan vara intresserade så kan du också höra av dig. Det är till stor hjälp för mig:)
kram!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Bantningsmetoder
skriven :

Welness by Camillia låter ju som ett kanon namn!



Hoppas det har gått bra med företaget!

kramisar