Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Tandläkaren ja!

Kommer ni ihåg att jag skrev om att jag verkligen behövde gå till tandläkaren? Att det ilade här och där och att jag inte varit där på fyra år, tydligen...?
Måste berätta att jag tog mig dit fem i utsatt sluttid......för självklart höll jag på glömma den tid jag äntligen fått!
Väl där hade det varit kört för mig om inte världens bästa tandsköterska Elsabeth varit på plats, för hon fixade in mig ändå mellan kunderna!!!
Och den av mig (och Peter som själv gjort en) väntade rotfyllningen uteblev! Det blev istället en chockartat, välsignat meddelande att INGENTING HADE FÖRÄNDRATS BLAND MINA TÄNDER PÅ DESSA FYRA ÅR!
HA!! Det betyder att det inte blev dyrare än en vanlig undersökning OCH hon dessutom bjöd på att slipa bort lite tandsten. Dessutom måste jag, enligt mina beräkningar, på dessa fyra år ha sparat ........ ca 1500kr!
Så i mitt fall lönar det sig alltså att gå sällan:)
Gud är god!
Inte mina tänder!               Så här ska det se ut!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: