Wellness By Camilla

Medelålderns ljuvliga stadie av livslust, erfarenheter, hälsa, resor och relationer. Välkommen!

Nytt år - nya möjligheter!


En ljus framtid väntar !

Tänk att vi går mot ett nytt år igen! Det är ju helt otroligt! Tiden tycks gå fortare och fortare ju äldre man blir, eller?...

Jag vill inspirera er alla att vad som än har hänt hittills så kan ett nytt år innebära fantastiska nya möjligheter!
Kom ihåg att du gör val varje dag - gör val som bygger din framtid. Det du sår idag får du skörda imorgon.

Sen är det bra att ibland tänka "vad vill jag bli ihågkommen för?"
Eller varför inte " Om detta vore mitt sista år, vad skulle jag prioritera då, vad skulle jag göra då?"

Nu vet vi att vi kan inte bara sluta jobba, diska och städa och bara roa oss , om man nu tycker det är något att prioritera. Nej, enligt Bibeln så ska vi arbeta som vanligt med det vi människor behöver arbeta med för att få "hjulen att snurra", men att ändå förbereda och vaka och tänka på evigheten mer.
Tänk om 2009 är året då Jesus kommer tillbaka och hämtar sitt folk! Wow! Vad gör jag med det? Jag vill förstås att så många som möjligt följer med mig till himlen!
Valet - att välja Jesus som Herre i sitt liv - är det viktigaste valet i livet. Sen att du också kan ha hysteriskt roligt även som kristen, det är ju bara en bonus;P

Nej, nu är det dags att sova! Är ledig två dagar nu, nice!
Det är också så intressant; att när man jobbar så njuter man ännu mer av de lediga dagarna!
Jag ska njuta enormt! Bara göra vad som faller mig in. Men också städa ordentligt, så att det luktar gott i hela huset!  Det är också njutning!!! Godnattkram!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: